Návod k použití doplňku Sledování nezaplacených objednávek

Doplněk za Vás automaticky hlídá všechny objednávky v eshopu a u delší dobu nezaplacených objednávek umožňuje automaticky změnit jejich stav tak, že dojde k odeslání emailu zákazníkovi s přípominkou neprovedené platby.

Nastavit si můžete:

Co je nutné nastavit v Shoptetu:

Příklad nastavení

Nastavení doplňku

Dle tohoto nastavení doplněk v 8:00 každý den projde nezaplacené objednávky ve stavech Vyřizuje se a Nevyřízená s platebními metodami Převodem a Kartou, a u všech starších 3 pracovních dnů změní stav na Nazaplacena - email

Doporučené nastavení v administraci Shoptetu

Vyhrazený stav za účelem označení objednávky jako nezaplacené a odeslání automatického emailu:

Podrobný návod nastavení emailů se všemi možnostmi nastavení dle použitých platebních metod najdete na stránce podpory Shoptet.

Příklad nastavení pro platební metody Převod a GoPay

Nastavení částí šablon:

Vytvoření emailu s použitím definovaných částí šablon:

V tomto připadě, pokud v objednávce je zvolena platební metoda Převod, tak se v emailu zobrazí platební údaje pro Převod na účet. Když v objednávce je zvolen typ platby GoPay, tak v emailu bude tlačítko s odkazem na platební branu. V závislosti na různých typech plateb, které v eshopu používáte, nadefinujte si příslušné řádky s odkazy na časti šablon.